Întrebări frecvente

Cum plătesc?
Plata se va face în numerar, la primirea coletului ( ramburs ).

 

Cum anulez sau modific o comandă?

O comandă poate fi anulată sau modificată doar înainte de a fi procesată.
Astfel, dacă nu ați primit confirmarea că, comanda a fost deja procesată și trimisă, atunci comanda poate fi anulată / modificată.
Pentru a anula sau modifica o comandă, vă rugăm să ne apelați telefonic.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să folosiți pagina de contact.

 

Doresc să fac o comandă din străinătate. Cum procedez?
Dacă doriți să faceți o comandă din străinătate vă recomandăm să ne contactați pentru a vă putea oferii toate informațiile.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să folosiți pagina de contact.

 

Nu am primit toate articolele din comandă. Cum să procedez?
În eventualitatea unei erori, vă rugăm să ne contactați folosind pagina de contact.

 

Este TVA-ul inclus în preț?
Toate prețurile afișate pe pagina cutiabio.ro au TVA-ul inclus.

 

Cum primesc coletul?
Pentru a beneficia de cel mai bun preț și de cel mai bun serviciu, comanda va fi pregătită și livrată direct din depozitul distributorului folosind firme de curierat partenere ( fiecare distribuitor lucrează cu anumite firme de curierat, de exemplu: Fan Courier, Urgent Curier etc. )
Costul taxei de transport va fi menționat atunci când adăugați un produs in coș.
Livrarea coletelor se face in termen de 2-4 zile lucrătoare de la depunerea comenzii.
În eventualitatea oricărei probleme referitoare la transport vă rugăm să luați legătura cu noi sau cu firma de curierat pentru a vă putea ajuta.

 

Dacă nu ați găsit raspunsul întrebării dumneavoastră,  vă rugăm să ne contactați.